Bestellen
Advies en hulp bij uw keuze
Wij geven u graag advies en helpen u bij het maken van de juiste keuze. Heeft u een product in onze webwinkel gevonden, maar twijfelt u over de afmetingen, de kleur of iets anders? Laat het ons weten en neem contact met ons op, want onze klantenservice medewerkers helpen u graag met het vinden van de juiste tuinmeubelen, parasols en accessoires!
Wilt u liever tuinmeubelen bekijken en proberen onder het genot van een kopje koffie of thee? Kom dan naar onze showroom in Emmen of Vroomshoop!
Online bestelling plaatsen
U plaatst gemakkelijk een online bestelling bij Gerrits Tuinmeubelen. Dit doet u door de onderstaande stappen te volgen.
Stap 1: Plaats de gewenste producten in uw winkelmandje
Ga naar het product dat u wilt bestellen en klik op ''In Winkelwagen''. Wilt u de bestelling afronden? Klik dan rechtsbovenin op het winkelmandje en klik op ''Bekijk en bewerk winkelwagen''.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat u op ''Bekijk en bewerk winkelwagen'' heeft geklikt, krijgt u een overzicht van uw bestelling. Controleer of u het juiste product heeft en de juiste aantallen. Wilt u verder met het afronden van uw bestelling? Klik dan op ''Ga door naar afrekenen''.
Stap 3: Aankoop afronden
Om uw bestelling af te ronden hebben we een aantal gegevens van u nodig. Aan de rechterzijde vindt u een overzicht van uw bestelling.
- Adresgegevens: vul uw persoonlijke gegevens en uw adres in
- Verzendmethode: geef aan of u uw bestelling wilt afhalen of thuis laten bezorgen.
- U kunt betalen door gebruik te maken van iDeal, een bankoverschrijving of PayPal.
Na uw betaling klikt u op ''Volgende'', hier vindt u een overzicht van uw gehele bestelling.
Stap 4: Uw bestelling is geplaatst
Uw bestelling is geplaatst! U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Let op: houd uw spambox ook in de gaten als u uw bestelling heeft geplaatst.
Verzendkosten
Verzendkosten in Nederland
Bestellingen vanaf €50,- worden gratis thuisbezorgd. Voor kleinere bestellingen zijn wij helaas genoodzaakt om een verzendkosten vergoeding van €4,95 te berekenen.
*Heeft u een parasolvoet besteld? De bezorgkosten voor parasolvoeten bedragen €29,95. Mocht uw totale orderwaarde (excl. verzendkosten) hoger zijn dan €300,-, dan vervallen deze kosten.
Levering andere regio's en landen
Wilt u uw bestelling laten leveren buiten Nederland? Neem dan vooraf contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden en verzendtarieven te bespreken.
Bestelling volgen
Na uw bestelling gaat uw order naar ons centrale magazijn. Onze magazijnmedewerkers bepalen de beste verzendmethode voor uw order. Losse producten of kleinere pakketjes worden in de meeste gevallen met PostNL verzonden. Complete tuinsets, meerdere producten en parasols worden doorgaans door onze externe transporteur geleverd. Afhankelijk van de verzendmethode kunt u uw bestelling volgen.
Levering via PostNL
Wanneer uw bestelling met PostNL is verstuurd, krijgt u via de e-mail een Track&Trace code toegestuurd. Met deze code kunt u het pakket volgen op de website van PostNL. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer de pakketbezorger uw pakket komt bezorgen.
Levering via een externe transporteur
Wanneer uw bestelling met een externe transporteur wordt verzonden, neemt de transporteur contact met u op om een afspraak te maken voor levering. De transport rijdt wekelijks een vaste route. In overleg met de transporteur wordt er een geschikte afleverdatum gepland, binnen 5 werkdagen zal uw bestelling bij u worden bezorgd.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wilt u na het plaatsen van uw bestelling nog iets wijzigen of wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice: 088 - 38 60 600