Bestellen
Advies en hulp bij jouw keuze
Wij geven je graag advies en helpen je bij het maken van de juiste keuze. Heb je een product in onze webwinkel gevonden, maar twijfel je over de afmetingen, de kleur of iets anders? Laat het ons weten en neem contact met ons op, want onze klantenservice medewerkers helpen jou graag met het vinden van de juiste tuinmeubelen, parasols en accessoires!
Wil je liever tuinmeubelen bekijken en proberen onder het genot van een kopje koffie of thee? Kom dan naar onze showroom in Emmen of Vroomshoop!
Online bestelling plaatsen
Je plaatst gemakkelijk een online bestelling bij Gerrits Tuinmeubelen. Dit doe je door de onderstaande stappen te volgen.
Stap 1: Plaats de gewenste producten in uw winkelmandje
Ga naar het product dat je wilt bestellen en klik op ''In Winkelwagen''. Wil je de bestelling afronden? Klik dan rechtsbovenin op het winkelmandje en klik op ''Bekijk en bewerk winkelwagen''.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat je op ''Bekijk en bewerk winkelwagen'' hebt geklikt, krijg je een overzicht van jouw bestelling. Controleer of je het juiste product hebt en de juiste aantallen. Wil je verder met het afronden van jouw bestelling? Klik dan op ''Ga door naar afrekenen''.
Stap 3: Aankoop afronden
Om jouw bestelling af te ronden hebben we een aantal gegevens nodig. Aan de rechterzijde vind je een overzicht van jouw bestelling.
- Adresgegevens: vul jouw persoonlijke gegevens en jouw adres in
- Verzendmethode: geef aan of je jouw bestelling wilt afhalen of thuis wilt laten bezorgen.
- Je kunt betalen door gebruik te maken van iDeal, een bankoverschrijving of PayPal.
Na de betaling klikt je op ''Volgende'', hier vind je een overzicht van de gehele bestelling.
Stap 4: Uw bestelling is geplaatst
Jouw bestelling is geplaatst! Je ontvangt een bevestiging van de bestelling per e-mail. Let op: houd je spambox ook in de gaten wanneer je de bestelling hebt geplaatst.
Verzendkosten
Verzendkosten in Nederland
Bestellingen vanaf €50,- euro worden gratis thuisbezorgd. Voor kleinere bestellingen zijn wij helaas genoodzaakt om een verzendkosten vergoeding van €4,95 euro te rekenen.
*Heb je een parasolvoet besteld? De bezorgkosten voor parasolvoeten bedragen €29,95 euro. Mocht de totale orderwaarde (excl. verzendkosten) hoger zijn dan €300,- euro, dan vervallen deze kosten.
Levering andere regio's en landen
Wil jij jouw bestelling laten leveren buiten Nederland? Neem dan vooraf contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden en verzendtarieven te bespreken.
Bestelling volgen
Na het plaatsen van een bestelling gaat jouw order naar ons centrale magazijn. Onze magazijnmedewerkers bepalen de beste verzendmethode voor jouw order. Losse producten of kleinere pakketjes worden in de meeste gevallen met PostNL verzonden. Complete tuinsets, meerdere producten en parasols worden doorgaans door onze externe transporteur geleverd. Afhankelijk van de verzendmethode kun je jouw bestelling volgen.
Levering via PostNL
Wanneer jouw bestelling met PostNL is verstuurd, krijg je per e-mail een Track&Trace code toegestuurd. Met deze code kun je het pakket volgen op de website van PostNL. Middels een tijdsindicatie weet je wanneer de pakketbezorger jouw pakket komt bezorgen.
Levering via een externe transporteur
Wanneer jouw bestelling met een externe transporteur wordt verzonden, neemt de transporteur contact met je op om een afspraak te maken voor levering. De transporteur rijdt wekelijks een vaste route. In overleg met de transporteur wordt er een geschikte afleverdatum gepland, binnen 5 werkdagen zal jouw bestelling bij je worden bezorgd.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wil jij na het plaatsen van een bestelling nog iets wijzigen of wil je een bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice: 088 - 38 60 600