Betalen
Betalingsmogelijkheden webshop
In de webshop kun je betalen met de volgende betalingsmogelijkheden:
- iDEAL
- Paypal
- MasterCard
- Visa
- Bankoverboeking (Europa)
- Betalen bij levering (PIN, contante betalingen in overleg)
Buiten Nederland en op de Waddeneilanden maken wij gebruik van een externe exporteur en is betalen bij levering geen optie.
Betalen in onze showrooms
In onze showrooms kun je betalen met de volgende betalingsmogelijkheden:
- Contant
- Pin
- Gerrits Tuinmeubelen cadeaubon
Kortingscodes
Gerrits Tuinmeubelen maakt doorgaans geen gebruik van kortingscodes. Een uitzondering hierop zijn social media acties/ samenwerkingen.
Betaling mislukt of geweigerd?
Is de betaling in de webshop mislukt of geweigerd? Dit kan ontstaan door de volgende oorzaken:
- Storing bij jouw bank of in het betalingsverkeer;
- Het bedrag van de bestelling is hoger dan het ingestelde bestedingslimiet van jouw betaalrekening;
- Ontoereikend saldo op jouw betaalrekening;
- Een storing in onze webshop.
Als de betaling mislukt of geweigerd is, adviseren wij om contact met ons op te nemen.
Cadeaubon gebruiken
Heb je een cadeaubon van Gerrits Tuinmeubelen? Deze kun je inleveren in één van onze showrooms in Emmen of Vroomshoop. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om een cadeaubon te verzilveren bij een online bestelling.
Betalen bij levering
Er kan online ook gekozen worden voor de optie ‘betalen bij levering’. Dit geldt niet voor artikelen die met PostNL worden verzonden. Voorbeelden van pakketten die met PostNL worden verzonden zijn; enkele dining/tuinstoelen, kussens, accessoires en parasolhoezen.
Hoe werkt het? Heel simpel! Plaats jouw online bestelling, kies voor deze betaalmethode in het betaalproces en betaal de bestelling aan de bezorger op de dag van levering. In principe is betalen alleen met de PIN mogelijk, contante betalingen gaan in overleg.
Om te kunnen pinnen bij aflevering is het belangrijk om rekening te houden met het daglimiet bij jouw desbetreffende bank.